[UPDATE 13 noiembrie – Termenul de depunere a aplicaţiilor prelungit până la 22 noiembrie]
La sfârşitul lunii octombrie, am împlinit 2 ani de când mişcăm lucrurile în Sibiu. 2 ani în care am finanţat peste 60 de proiecte, am crescut şi am direcţionat generozitatea sibienilor spre acele proiecte care contează pentru ei. Am crescut evenimente ale comunităţii şi am sprijinit organizaţii să crească alături de noi. Ne place să credem că am ajutat comunitatea locală să-şi recapte încrederea.
Suntem încă o organizaţie tânără şi ne aşteaptă multe proiecte importante în faţă, de aceea dorim să creştem echipa cu oameni faini care cred în puterea comunităţilor şi care au capacitatea să transforme în realitate această viziune. Veniţi alături de noi!
În acest moment avem disponibile 2 posturi:
– coordonator programe (descarcă anunţul complet);
– coordonator comunicare (descarcă anunţul complet);
Manager de programe
Locul desfășurării activității: Sibiu, cu disponibilitate de deplasare în țară și în afara țării de până la 10% din timpul de lucru.
Perioada postului: Nedeterminată
Disponibilitatea postului: imediat
Norma: 40 ore pe săptămână
Data limită pentru aplicare: 22 noiembrie 2014
Scopul postului:
Managerul de programe al Fundaţiei Comunitare Sibiu este responsabil de administrarea programelor de finanţare şi a evenimentelor de atragere de fonduri ale fundaţiei.
Responsabilități și sarcini:
- Contribuie la dezvoltarea și implementarea programelor de finanțare, în acord cu misiunea şi strategia fundaţiei;
- Pregăteşte rapoarte financiare şi narative pentru donatori şi finanţatori;
- Elaborează documentaţia suport pentru procesul de finanţare;
- Cercetează şi identifică nevoi şi resurse de dezvoltare locală şi propune programe de finanţare care să răspundă acestora;
- Oferă consultanţă ONG-urilor şi grupurilor de iniţiativă în vederea elaborării aplicaţiilor;
- Cooptează şi instruieşte membrii comisiilor de evaluare;
- Monitorizează şi evaluează proiectele finanţate;
- Analizează și evaluează impactul finanțărilor oferite;
- Identifică nevoile şi dezvoltă capacitățile organizațiilor locale;
- Realizează prezentări despre programele finanţate şi evenimentele organizate;
- Gestionează procesele de atragere de fonduri de la persoane fizice din cadrul evenimentelor de strângere de fonduri organizate;
- Contribuie la organizarea evenimentelor de atragere de fonduri;
- Gestionează programele de burse;
- Contribuie la procesele de management financiar şi de resurse umane din cadrul fundaţiei;
- Pregăteşte date statistice şi analize calitative despre programele finanţate;
Cerințe:
- Bună cunoaştere a comunităţii locale (necesităţi, resurse);
- Viziune de dezvoltare a comunităţii;
- Experiență anterioară în management de proiect;
- Bune abilități de comunicare scrisă și verbală, de relaționare și socializare;
- Abilităţi de management financiar;
- Creativitate, dinamism, capacitate de adaptare;
- Abilităţi de prezentare (realizarea de prezentări PPT, vorbit în public);
- Abilități de leadership și lucru în echipă;
- Cunoştinţe de bază de marketing;
- Bună cunoaștere a limbii engleze
- Bune abilități de operare pe computer (aplicaţii Office, project management, content management);
- Bună cunoaştere a mediului online;
Constituie avantaje:
- Experienţă conexă în mediul corporate (management, marketing, comunicare, HR);
- Experienţă sau bună cunoaștere a sectorului neguvernamental local;
- Experiența în scrierea de propuneri de finanțare;
- Experiența în atragere de fonduri;
- Realizarea sau participarea la efectuarea de studii, cercetări;
- Bune cunostinţe de marketing online;
- Abilităţi avansate de comunicare şi scriere creativă;
- Cunoştinţe de design grafic şu webdesign;
- Experienţă de lucru cu WordPress (content management);
Beneficii:
- Oportunitatea de a schimba în bine comunitatea din jurul tău;
- Oportunități de formare continuă într-una dintre cele mai dinamice organizaţii neguvernamentale locale;
- Salarizare atractivă pentru mediul ONG;
- Program flexibil;
Procesul de selecție al candidatului:
Aplicația va cuprinde scrisoare de intenție şi CV. Aplicațiile vor fi trimise la adresa [email protected] până la data de 22 noiembrie 2014. Candidaţii selectaţi după prima fază vor fi contactaţi telefonic şi invitaţi la un interviu în perioadă 24 noiembrie – 1 decembrie 2014.
Coordonator comunicare
Locul desfășurării activității: Sibiu, cu disponibilitate de deplasare în țară de până la 10% din timpul de lucru.
Perioada postului: Nedeterminată
Disponibilitatea postului: imediat
Norma: 20 ore pe săptămână
Data limită pentru aplicare: 22 noiembrie 2014
Scopul postului:
Coordonatorul de comunicare al Fundaţiei Comunitare Sibiu este responsabil de toate procesele de comunicare externă ale fundaţiei, ale programelor de finanţare şi evenimentelor organizate.
Responsabilități și sarcini:
- Participă la planificarea strategică şi la stabilirea obiectivelor activităţilor de promovare, precum şi a bugetului pentru comunicare;
- Contribuie la dezvoltarea și implementarea planului de comunicare, în acord cu misiunea şi strategia fundaţiei;
- Contribuie la pregătirea rapoartelor narative pentru donatori şi finanţatori;
- Dezvoltă raportul anual al organizaţiei;
- Întreţine site-urile web ale organizaţiei;
- Asigură prezenţa constantă în social media a organizaţiei;
- Scrie comunicate de presă şi organizează conferinţe de presă;
- Dezvoltă o relaţie cu mass media şi scrie articole de presă;
- Scrie poveşti inspiraţionale despre donatori, proiectele finanţate şi enenimentele organizate;
- Propune si dezvolta idei creative pentru campaniile de promovare;
- Realizeaza campanii de comunicare in jurul evenimente organizationale, stabilind si urmarind atingerea unor obiective care sa contribuie la sustinerea programelor;
- Redactează textele de prezentare şi promovare în limba engleză;
- Contribuie la organizarea evenimentelor de atragere de fonduri;
- Oferă suport in dezvoltarea de programe de finantare si atragere de fonduri;
- Negociaza, mentine si dezvolta relatiile profesionale cu colaboratorii (agenţii de publicitate, televiziunile locale si nationale, cu furnizorii de design, de productie publicitara, de media, cu organizatorii de evenimente etc.);
Cerințe:
- Experiență anterioară relevantă în domeniul comunicării şi al relaţiilor publice;
- Abilităţi avansate de comunicare şi scriere creativă;
- Bune abilități de comunicare scrisă și verbală, de relaționare și socializare;
- Cunoştinţe excelente de gramatică;
- Experienţă de lucru cu WordPress sau altă platformă de CMS;
- Experienţă în social media;
- Creativitate, dinamism, capacitate de adaptare;
- Abilităţi de prezentare (realizarea de prezentări PPT, vorbit în public);
- Abilități de lucru în echipă;
- Cunoştiinţe de bază de marketing;
- Bună cunoaștere a limbii engleze;
- Bune abilități de operare pe computer (aplicaţii Office, project management, content management);
- Bună cunoaştere a mediului online.
Constituie avantaje:
- Bună cunoaştere a comunităţii locale (necesităţi, resurse);
- Experienţă sau bună cunoaștere a sectorului neguvernamental local;
- Experienţă conexă în mediul coporate (management, marketing, comunicare, HR);
- Experiența în atragere de fonduri;
- Realizarea sau participarea la efectuarea de studii, cercetări;
- Bune cunostinţe de marketing online;
- Cunoştinţe de design grafic şi webdesign;
- Experienţă în organizarea de evenimente;
- Experienţă de voluntariat.
Beneficii:
- Oportunitatea de a schimba în bine comunitatea din jurul tău;
- Oportunități de formare continuă într-una dintre cele mai dinamice organizaţii neguvernamentale locale;
- Salarizare atractivă pentru mediul ONG;
- Program flexibil;
Procesul de selecție al candidatului:
Aplicația va cuprinde scrisoare de intenție, CV şi un portofoliu de materiale de comunicare redactate. Aplicațiile vor fi trimise la adresa [email protected] până la data de 22 noiembrie 2014. Candidaţii selectaţi după prima fază vor fi contactaţi telefonic şi invitaţi la un interviu în perioadă 24 noiembrie – 26 noiembrie 2014.
Persoana de contact pentru întrebări și informații suplimentare:
Ciprian CIOCAN, director executiv Fundaţia Comunitară Sibiu,
Email: [email protected]
Mult succes!
Despre organizație:
Fundaţia Comunitară Sibiu este un finanţator privat local care identifică, promovează şi finanţează iniţiative şi proiecte ale comunităţii sibiene – ONG-uri, grupuri de iniţiativă, companii, persoane fizice – contribuind astfel la dezvoltarea locală. Fondurile sunt colectate, administrate şi distribuite transparent prin intermediul burselor sau granturilor.
În acelaşi timp, FCS pune la dispoziţia companiilor sibiene care doresc să se implice în comunitate, servicii de consultanţă pentru identificarea domeniilor pe care acestea le pot susţine şi a mecanismelor prin care pot contribui la dezvoltarea comunităţii.
Înfiinţată în octombrie 2012, FCS a oferit finanţări în valoare totală de 269.335 lei, pentru 65 de proiecte din domenii diverse precum sănătate, sport, educaţie sau servicii sociale.
Link-uri utile: fundatiacomunitarasibiu.ro, fundatiicomunitare.ro